Härliga liv på böljan blå!!!

Ja semestern har haft sin gilla gång,men härligt har vi haft! En impuls grej var att ta färjan med pirater till travemunde och bo på båten över natten.helt plötsligt blev det ngt fel på boknkngen så vi fick panorama sviten till samma pris,barnen åkte och åt gratis.och vilka pirater herregud vad härliga och duktiga!! Husvagnen har vi varit ute med och blivit lurade av kompisar som hade hyrt husbil!! Men vj så tokiga men Gud vad kul vi har.de på campingen undrade nog vad vi var för några när både barn och vuxna hade grädd krig!! Haha cirkus wallen on the road!! Bakken igen barnen bara älskar det,dock inte min kropp så det betalar jag fortfarande för, och idag sprack en tand så där gick det sista av semester kassan !!!! Sista veckan sedan börjar den lille gosse. På nyckelpigan jag hoppas av hela mitt hjärta att det hår bra!! Jo vi har gjort om i källaren också, vill ni titta så säg till så bjuder vi på fika;-) Ha en skön dag på er!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0