Ja tiden läker inte alla sår

Ja det händer mycket i mitt liv just nu. Fkassan som skrämmer livet ur mig rent ut sagt och fick mig verkligen ur balans ett tag. Nu håller jag på med försäkrings bolag om min nackskada det är 2 1/2 år sedan jag föll på den förbannade isfläcken och skadade mig för livet!!!! Accepterar jag då detta öde ?ja det gör jag men det är en kamp varje dag!! Så just ny river tiden upp gamla sår och gör i det stora hela såren svårläkta!!

Min gosse Malcolm detta underbara lilla charmtroll har det banne mig inte lätt. Han går igenom saker som man som vuxen hade haft svårt att reda ut! 6-7 mediciner om dagen tar han, mediciner som stundtals får honom att kräks då räliga de är! Och när han frågar när han blir frisk och jag inte kan ge honom ngt svar då skär det i mitt modershjärta.
Min mormor har varit illa däran och detta satte många tankar i rullning hos barnen, Malcolm undrar om han ska dö för att han e sjuk och tar mediciner då fäller jag en tår och kramar honom ömt och lovar att det inte kommer ske. Men killen är fyra år och ska inte behöva känna så här . Han ska inte behöva känna att han e annorlunda!! Men allt vi kan göra är att kämpa på!!! Men det är stundtals väldigt svårt!!

Men roliga saker händer också Malcolm har börjar på stoooora avdelningen nyckelpigan!
Melwin min älskade Melwin han har börjat 1-an jag hänger inte med!! De börjar bli stora mina små pågar, bröderna Wallén !!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0