Jag är rätt saker på att jag uppfostrar bra

Louise Wallén
Tittade på ung&bortskämd igår,förstår fortfarande inte varför jag gjorde det för jag anade från början att jag skulle sitta och bli smått förbannad!
Jag tycker faktiskt synd om de barnen- för ex t.o,m min 4åring vet skillnad på diskmedeloch tvättmedel. Melwin snart7 år vet att kött SKA vara blodigt från början ! Och hur kan man säga att det är som att vara slav när man torkar av bord och serverar folk mat!!! Dessa barnen e ju så skyddade från den verkliga världen man bara kan bli!!! Och sedan ska någon av dem vinna en resa!! Inte f-n får jag eller någon annan för den delen någon resa för något man kämpar med varje dag fast man inte gillar det. Föräldrar beklagar sig-men det är ju de som skapat dessa monster,det är ju de som låter detta fortgå,och att det skall behövas ett tv program för att få små barn(egentligen vuxna)att öppna ögonen är ju hemskt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0