Fredag du ljuvliga fredag

Du är sååå välkommen så!
Ngt kul har hänt skatteåterbäringen har hittat hem ,Hallelulja !
Så nu ska trappan prioriteras och vi ska inte göra det själva utan faktiskt anlita ngn, så är det ngn som kan rekomendera en mindre målerifirma eller enskild företagare som har bra pris så bara hör av er e ni gulliga alla tips emotages varmt.
Så var det ju då så att vi har blivit med husvagn med delad vårdnad med bl.a. Min fina storebror och hans familj .
Men jag kommer sakna våra underbara dagar och kvällar i brösarp,saknar er så.
Men det kommer bli litta husvagns semester av det och det känns bra för då håller man nere semesterkassan en hel del.
Kroppen protesterar mot detta vädret och dess omställningar. Saknar Cypern något enormt och kan inte påta bli att leta resor till varmare breddgrader,det var så skönt att få se sitt barn må mycket bättre och själv känna en mer behaglig smärta,det är svårt att förklara men ni som har eller har haft långvarig smärta förstår mig nog hoppas jag.
Snart e det sommarlov,herregud vad detta läsåret gått fort. Var på utvecklingsamtal igår med Melwin,min fina lille påg har börjat bli så stor och nu tar ha klivet och börjar ETTAN tyckte precis han började dagis! Och underbara fröknar lämnar han bakom sig,hoppas de andra är lika goa och bra,men vad man redan lärt känna på fritids med mera så ser jag bara positivt på detta,och jag känner mig lugn och trygg när jag lämnar över Min gosse i deras ansvar.
Min lille gissa Malcolm som alltid kommer vara min rare lille gosse börjar också bli stor och han går över till stooooora avdelningen efter sommaren som heter Nyckelpigan ,tiden går undan och vi med den. Men även här så e man lugn och trygg för man vet vem som följer med honom över och vem som kommer ta hand om pågen,och det är den fröken som ligger en närmat om hjärtat och jag vet att Malcolm ligger Denna underbara kvinna väldigt nära hjärtat med. Så ja ett lugn känner jag inför att barnen börjar bli stora. Men samtidigt vemod för det går så fort man vill ju alltid att de ska vara små. Men snart så står man där och de tar studenten och flyttar hemifrån herregud ryser bara jag tänker på det. Nä nu ska jag samla mina tankar i tvättstugan det är ett perfekt ställe att hålla sig fokuserad och det behöver jag för tillfälligt.
Kram på er och ha en underbar helg,vem vet kanske vi ses i vimlet här iBara för jag har en känsla att vi håller oss på himmaplan!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0