du kan lita på oss!

Hahahahaha säger jag bara!!! Vi hade så rätt så!Malcolm hör inte!! så nu har vi fått det bekräftat på audiologen!!! Imorgon är det astma/allergi läkaren och jag ska magnetröntgas i Landskrona! Jippie,¨sedan arbetspröva på måndag på ännu ett nytt ställe! Idag väljer jag att enbart tvätta för er som är intresserade a´v att veta det! Köpte litta blommor på Möllan igår-så nu blir det vårfint på framsidan! Har hittat så fina saker i Jotex också-hallo cupcake matta och sängkläder-detta måste jag ju bara ha! När Malcolm såg detta så ville han såklart ha samma som sin mamma-för mamma är ju bäst!! .-) Nu så verkar jag ha litta medvind när det gäller saker och ting angående min skda/sjukdom! Äntligen kan man känna sig lite trodd igen! Reinfeldts Sverige är inte lätt att leva i! Jag längtar såååå till sommar och sol!! på vägen dit kommer man ju hitta på lite roligt så tiden går snabbare Tänkte ta vellingeblomman till helgen,och sedan blir det cirkus med min bror och hans familj nästa vecka som vi blidde bjudna på!! Och snart ska vi bo i stuga och bara njuta av tillvaron med varandra och vänner!!! Sedan tänker jag en del på min vikt-jag har ju gått upp en del i vikt,och jag har ju ett extremt söt behov,kan ju ej röra mig som förr-hur ska man då göra för att iallafall få en figur-behöver inte nödvändigtvis gå ner i vikt! Inte lätt detta!!¨

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0