Finns det ngt annat nu?

Provade jobba lite-ju lever lite på hoppet och min förbannade envishet,,men kroppen klarade inte det,,och nu är det en kanon dålig tid pga denna belastning. E så less vill bara vara "Louise" igen. Nog om mig nu fått hem en roll on som jag vann på Dove hemsida på fb med granatäpple mm-fotar och lämnar omdöme om detta sedan. I helgen ska jag bort med min fina familj och bästa vänner ,,på söndag blir det dop för en liden påg så underbart! Minns mina pågars dop som igår,lite som en milstolpe i livet! Nä nu ska jag ta mitt kassa huvud och lägga mig igen. Sköt om er och varandra!

Kommentarer
Silla

Usshh inte roligt alls. Krya på dig.



2012-03-29 13:34:44
URL: http://sillas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0