fy för hundan

usch jaa idag e det rehab möte,vet ej riktigt hur jag mår idag,tankarna blandas,och smärtan likaså. känner mig väldigt okoncentrerad idag.för vissa är detta inte hela världen men för mig och min familj är det det. Ingen pepsi har jag hemma heller-blä på allt vill säga. Imorgon ska jag och min man som bekant se wiehe på palladium-min julklapp till min man. ska bli riktigt kul tycker jag. ikväll väntas simskola och fredags mys bara jag och pågarna ,Morgan ska på herrmiddag.....en lugn kväll för oss andra i allafall då ska vi ha pepsi och godis och hela köret hemma punkt slut! nä nu ska jag kolla in en annan blogg jag läser ,elvabarns mamman från annorlunda familjer. underbara verkar de vara,en inspirationskälla!

Kommentarer
Silla

ttp://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=107382eb62935398e251bc3&skin_id=1010&utm_source=otm&utm_medium=text_url



Här skickade jag den sedan på min blogg finns det fler bilder..Va roligt att du också har blogg..

2012-03-05 11:32:49
URL: http://sillas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0