helgen har gått

Hej svej nu har helgen gått,vad har du hänt? Jo det var rehab möte.........mer info kommer när jag själv vet vad som händer!!! lördag malcolm var på pippi kalas-superkul tyckte han att det var. Farmor inhandlade 5000 pärlor till pågarna så det har varit mycket kreativitet i helgen kan jag säga. kvällen blev ett mysigt restaurang besök med min man som jag fick i present när jag blev tant!!efter detta blidde det konsert med härliga WIEHE!!! Vilken människa ,vilken passion-för det här är mitt land det här är ditt land,landet är till för dig och mig!! I maj hoppas jag på att få gå och se anna Hertzman på palladium,jag hoppas också på att det ej kommer säljas alkohol för på en sittande konsert med människor som ej kan bete sig med alkohol i kroppen kan vara störande vilket vi fick uppleva på Wiehe konserten. Men men det var en upplevelse utan dess like ändå. söndagen var det kalas hos min brorsdotter som fyllde 5 år!! stora tösen! Här var det smufttema som gällde så malcolm var smurfan precis som på sitt eget kalas! alltid lika mysigt att träffas! Melwin började även fingervirka igår,min kreativa påg! Väver,syr och fingervirkar.Snutig mot sina föräldrar,vill alltid leka med kompisar,gillar vara ute eller pyssla.har alltid massa tankar okm saker och ring eller uppfinningar.gillar att baka-ska ju bli bagare har an sagt-så idag väntas det ej överaskning här hemma hittade en speciell kokbok han fick för något år sedan med numbert serien från goboken-så han får lov att baka från den idag tänkte jag.vi får se om han ser vart jag satt den i köket för den är så fin och passar in med temat jag sysslar med i köket. Malcolm han leker med sina dickhus och bygger pärlot,och kör gärna traktor,när han inte gör det eller alltid så går munnen i ett är det inte om döden är det om regler!! hahaha Annars går dagen som vanligt med vila och tvätt tvätt och sortering.Tvätten förföljer mig pga ökad smärta har maskinerna stått stilla måånga dagar så nu är det dax att bestiga mounteverest nu tänker jag fika ngt sedan ta mig ett varmt härligt oljebad! Och hoppas på en liiiiten smärtfri stund! Det är vååår idag man får litta kli i fingrarna och vill pyssla till det i trädgården och framsidan!! Men nja frosten kommer fortfarande!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0