kroppen vinner!

Usch vilken skallebank som bara kom.snorunge bråken fortsätter(får man säga så?)men jag visar var skåpet ska stå och vi tycker lika jag och mannen. Hur som haver,hotell frukost check!hotellet som tog så bra hand om oss när ambulans fick tillkallas direkt när vi checkade in "bjuder"in på frukost.underbara människor finns kvar på jorden:-) imorgon ska jag träffa en bebis igen,oh jag skulle så gärna ha en till,men verkligheten ser annorlunda ut!än en gång jag mot min kropp.och kroppen vinner igen. Malcolm ska på kalas på söndag.för en gångs skull e jag ej förberedd,har ej fixat ngt.oh pallar inget just nu.men jag fr ta min lille hjälpreda på leksaks shopping eller kläder.nja vi får se.jag längtar liksom resten av familjen till den 30/3 när vi ska på en helg tripp. Trevlig fredag på er!

Kommentarer
Silla

Va mysigt med helg tripp.



Stackare jag vet inte vad som är fel på din kropp men det måste ju vara jobbigt att ha så ont hela tiden.

Man får säga snorunge..

2012-03-09 11:04:10
URL: http://sillas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0