ledsen=samvete?

Jo då var det måndag igen-har haft en mysig helg med familjen.Träffat goa vänner,kollat Melodifestivalen,Malcolm har varit på kalas,Melwin har trotsat ja allt som vanligt hos familjen wallén. Idag fortsatte bråken med Melwin,jag blir så ledsen,satt ner och pratade med Melwin om hur tråkigt detta är för allt blir så negativt. vi kom överens att det var bra med sånt nu-hahaha jippie!!det fortsatte som vanligt i morse.men nu tar vi nya tag när jag ger mig på att hämta hem honom från skolan utan att vara otrevlig mot mig(behöver ngn som håller tummar och tår) Ja i veckan ska jag träffa arbetsgivare hoppas jag! kan bara hoppas att nacken samarbetar en stund. ja nu sitter jag har,dricker pepsi och bara slappar! Måndag!! imorgon ska Malcolm på hörselprov!Vi behöver verkligen hjälp!!!Tycker så synd om honom. Och på torsdag ska vi träffa astma och allergi läkaren-hoppas på bra hjälp som vanligt där!För nu är det mitt barn de behandlar och det är fel barn nsom andra läkare valt att bara rycka på axlarna till bara för att man ej vet vad man ska göra! Ha det är Louise pågar that´s it!! nu fortsätter livets sin gilla gång...

Kommentarer
Silla

Hoppas det går bra hos läkaren båda dagar.

Jag hade en sådan tid med min son jag kunde gå hem och gråta efter jag lämnat barnen för jag kände mig så värdelös imellanåt kände att jag gjorde allt jag kunde men det blev inte bättre. Sedan en dag så bara förändrades allt och jag menar på en natt.

Så det sista halvåret har varit lungt men ibland kan han vara lite negativ och då påminner jag honom direkt om denna tid.



Ja D berättade det..Så gulliga dom är..



2012-03-12 13:26:15
URL: http://sillas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0