magnetröntegn

Jodå igår fick Malcolm läkare lite att bita i,en ny medicin ska sättas in för det han får är en allergisk reaktion dagligen men vi vet ej på vad!! Min magnetröntgten gick som väntat-åt skogen!! de fick koplla in andra apparater för att jag skulle kunna ligga ner så gott det gick,men jag fick gråta mig igenom de längsta 15 minuterna någonsin-gjorde så ont att ligga ner,åka in i tunnel är inget jag bryr mig om!! Idag är det fredag underbara fredag-med simskola och fredagsmys. Helgen hoppas vi bjuder på lika fint väder,har gjort vårfint på framsidan så det får bli en tur till tippen!!!!aLLTID LIKA BEFRIANDE! Min man fick en "komplimang" av Malcolm idag,efter att han fixat håret satt på sig solbrillorna,-Pappa du liknar Danny ! Vem liknar mamma då-hon liknar daj pappa(vet ej hur jag ska tolka det?!:-) )

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0