ojojoj ajajaj

Hahah nä idag ler jag.-)trots smärta,den får vi bortse ifrån idag tycker jag när det är fint väder ,och ovanvåningen städades grundligt igår så nu stressar bara tvätten mig lite hahaha men vi har kläder så det är lugnt! Grannarna bjöd på kaffe och en go pratstund idag-alltid mysigt! Annars bjuder dagen på varmt bad och tvätt inget annat-jo hitta på mat-ah detta börjar bli svårt och litta tradigt ibland! NGN som har något bra tips med blandfärs-ej köttbullar eller köttfärssås-ngt nytt ngt kul! ska helst gå att göra ett mjölkfritt alterna¨tiv också ;-) Tosselilla är nu bokat åker med celiaki förbundet! jippie familjemedlemskap= råd att åka dit utan att spendera en halv förmögenhet på inträde! Måste boka pippi nu i veckan också-blir nog att vi testar bo i marriannelund i år! Melwins första tanke=vad bra då har vi nära till karamellfabriken varje dag hahaha. Ja han e go ibland ;-) Just nu pest och pina-idag blidde det konsekvens för snutighet=inte ta hem ngn kompis och ej gå hem till ngn ,det är ok om man leker på gården(måste ju ha lite husfrid). Detta berättade han i morse för en av hans bästa vänner som frågade om de kunde leka idag och han berättade också anledningen,så denna gången förstod han allvaret! vad ska ni göra till sommaren? ngn som har tips på annat kul som ej behöver kosta halva semesterlönen.-) Vi vet ju ej heller vad framtiden har att ge för mig=framtid och framtid,den bittra sanningen är nog att jag ej kommer bli något när jag blir stor!!men jag har redan lyckats bra med en sak och det är att vara en super bra mamma,det vill jag ge mig själv beröm för i allafall ;-) de är ju mitt hjärtas fröjd! Nä nu sätter vi på anna hertzman + wiehe och badar tycker jag! Ha en skön dag på er!!

Kommentarer
Silla

Så skönt att bada..

http://www.nybble.se/se/vandrarhem Drängstugan ligger 3-5 min från Astridlindgrensvärld rekommenderar jag...Jätte mysigt och inte så dyrt.



Ja sommaren och allt kostar inne på barnsemester kan man skriva in sig som testfamilj så kanske det nappar på några gratis upplevelser.

Bra för oss med 4 barn och 2 vuxna.

2012-03-07 11:16:01
URL: http://sillas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0