rädsla-psykolog-shopping

Åka på mamma bloggala skulle jag gärna göra,men vågar ej göra detta själv pga min kropp.får se om det går att lösa. Idag e det magnetröntgen typ i forsknings syfte för nackskador som gäller i Landskrona,pappa hämtar mig i Lund så mannen kan köra Malcolm tillbaka till dagis. Sedan ska vi hjälpa en väninna.har så satans ont rent ut sagt i nacke och huvud idag,vet inte hur detta ska gå!hatar att misslyckas kvittar vad det gäller. Melwin växer så det knakar jag tog bort ca7 plagg förra veckan och denna.Så vi får gå på shopping snart-jippie det tycker Melwin e så kul speciellt byxir(not)Malcolm han gillar shoppa accecoarer och diverse tröjor,vad härligt när man har två så olika individer! Man lär sig ngt från båda. Pratade en stund med Melle igår ang hans beteende och humör.Han vet inte själv varför men ngt som ofta poppar upp i diverse sammanhang är min förbannade nacke,jag förklarade att om vi inte bråkar hjälper detta mig att ej ha så ont,det tändes ett ljus i min gosses ögon,sånu hoppas vi på bättring. Malcolm leker med smurfar och jag intar liggläge,mannen lämnar Melwinpå.skolan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0