söndag

funderar på vellingeblomman-igår fick det bli shopping för jag skämdes över Melwins byxor-tro det eller ej jag fick pågen att handla Jeans+ litta accecoarer-kommer bild senare om han ställer upp. Baras egna Saade:-) e redig hunk! Men vi får se jag har ganska ont och sover dåligt så jag e trött-kanske bara blir himma förrutom en tur till tippen.-) gårdagen fick vi ägen spendera med bästa vänner! alltid så skönt-ni är guld värda!Bjöd på årets första grillade korv med tillbehör-gött gööt göööt! Vi kommer sätta Knashult,katshult,kalvshult what ever på kartan:-) Imorgon ska man på jobbet ett ställe där kag aldrig varit,vet ej vem som är min handledare eller chef!Jippiiee!Men kommer skännas bra att prova tycker jag! min man har köpt en nagelförlängning till mig så det måste också bokas in. Fotografering av snygga familjen och barn ska bokas in-bara en resa till värmen som fattas!!!! skriver mer senare-med litta bilder hoppas jag!

Kommentarer
Silla

Hej!

I reklamen som kom igår/idag.. Finns det en tidning som heter citygross lek där finns en tävling som man kan vinna biljetter med övernatning till Astridlindgrensvärld...

2012-03-26 13:22:31
URL: http://sillas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0