tisdag

ja jag tänker börja dagem med att gnälla,min kropp och jag är ej vänner trött på detta!!har så jävla ont!!!!! Oavsett så ska jag tapetsera ett rum i dockhuset idag,tvätten ja hallelulja det funkar ej!!! måste nog lära Morgan detta men jag vill inte för jag tycker ju om att tvätta!! Jag gillar känsla av renhet,lkite som att tvätta bort allt det dåliga.Och man får stänga in sig totalt i tvättstugan. Tävlat om en goodie bag på bra vardag-hoppas man vinner! fråga nr 1-vad ska man äta idag? fråga nr 2-hur ska jag agera med en"tonåring" här hemma-känn som vi gör vad vi tycker är rätt.har ni tips på en 6 åring så tar jag tacksamt emot detta.så länge det ej handlar om att säga vad som är rätt och fel! Våren hoppas jag är på väg,jag behöver värme!! Ordning och reda är ju min grej det gillar jag-så igår sorterade mannen alla pärlorna sóm vi köpte fin box till-så nu börjar mina nya pyssel hyllor till barnen bli bra. Idag måste barnen städa sina rum då detta ej blev gjort i helgen! Malcolm gör detta snabbt och bra för han vet att belöningen blir att man får leka med kompisar eller göra något annat kul,medans Melwin bråkar,smiter undan,skriker och ja när sedan hela kvällen gått e han sur för att han ej kunnat leka med någon. I nuläget lyssnar han ej så det kvittar hur mycket vi förklarar just nu!! Nä nu ska jag sluta gnälla! kolla nyheterna på tv och dricka pepsi-sedan får vi se vad kroppen tillåter! kram po er!

Kommentarer
Silla

Ohh va roligt med pärlor..Det håller jag också på med. Det är så rogivande tycker jag.



Jag minns Ken när han var i 6-7år åldern han och jag hade mycket bråk där tyvärr men jag kan glädja dig med att det går över det trodde jag aldrig just när vi satt i det.



hmmm städa rummet vägrar nästan titta in på mina barn rum just nu det ser hemskt ut där inne tycker jag.

2012-03-06 11:11:12
URL: http://sillas.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0