torsdag

Denna dagen går mot sitt slut,varit en ok dag eller nja eller jo ok.eftermiddagen tillbringades en stund på dagis med semla och enkät som skulle fyllas i.tankarna har blandats med smaken av tårar,tankar till morgondagen då det är rehabmöte på smärtrehab i Lund.nu så ligger barnen tvätten får sova den med,och jag tänker placera mig en stund i soffan. Ang tävlingen jag skrev om så har jag valt att fortsätta tävla och se vart det bär hän.sov ggott alla vänner imorgon kommer jag ej blogga men återkommer på lördag hur mitt rehab möte gick och på söndag efter restaurang besök med min man och wiehe konsert.kram kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0