Ett tag sedan

Ett tag sedan jag skrev,men så är det.
Hunnit med Valborg och 1a maj firande! Underbart väder,idag kom bakslaget dock,hann bränna mig efter att jag somnade  en middagslur i solen.
Livet lever på som vanligt. Att vara sjukskriven det innebär nästan mer administrativt arbete än att arbeta administrativt. Ojojoj men det ska nog gå bra detta hoppas jag.
I övrigt så rullar allt på,och jag var med på samfällighets möte igår,och ni som känner mig vet att e jag smått förbannad på saker och ting så e jag ganska vass. Och nu så lättade jag mitt hjärta ang katter mm.
Men nu är det ju faktiskt så att säger man ingenting tycker inte jag man ska ränna runt och klaga och säger man inget kan det inte bli förbättringar.så jag tog mitt ansvar!
Idag kommer fönsterputsaren och simskolan mm som gäller som vanligt en fullspäckad fredag för att ha en lugn helg.
Nu ska jag sortera kvitton-ha en skön dag på er! Och glöm inte det mest underbara det e FREDAG!

Kommentarer
Silla

Håller med... Har lite svårt för dom som bara klagar men vågar inte stå för sina saker när det är möte mm..



Så skönt att få fönstren tvättade borde jag också ha till alla mina fönster..

2012-05-04 16:20:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0