Ajaj och Zlatan

Ja igår gjorde våran hjälte mål, våran kung våran ZLATAN. Jag är ju inte själv om att blogga om honom idag hahahaha


Har så förbannat ont i ryggen idag,har misstänkt en uvi=urinvägsinfektion i lite mer än en vecka men försökt leda ut skiten själv,men nu har det nog spridit sig mot njurarna så det får bli vc i morgon!!


Helgen består av att vi ska titta på våra vänners dotters dansuppvisning på lördag,sedan ska pojkarna baka med sin morfar på söndag....undrar vad vi ska göra då....hmm misstänker att det ska påbörjas trappbygge mm då .

Min nya frisyr fick mycket fina kommentarer på fb...är som sagt själv väldigt nöjd också.

Malcolms läkare ringde inte igår trots avtalad teletid,så ni kan tänka er tonen jag tänker ta när jag ringer mottagningen idag,dock inte syrrans fel men Malcolm behöver ju liksom hjälp och vi behöver nya recept också!!! Så jag får se om min sons behov så får syrran gärna förmedla min ton till doktorn som säkert hade giltiga själv att inte ringa,men som sagt vi behövde tala med henne.

Så vi får se hur det går med det,det jag tänkte viga min dag till är ju inte så intressant men det blir massa vila och massa tvätta.....så kul var det!

Ikväll ska det bakas här hemma det har jag lovat barnen får se vad det blir för gott,ev ngt nyttigt bröd kan jag tänka mig och varsin knäckebröd sats......torsdag hos Wallens .......

Glöm inte snart dax att jul pynta.......läääängtar!!!! Snart dax för en härlig lucia.....och en mysig jul med familj och vänner!!! Det är bra för själen det


Kommentarer
Bibbi

Sorry. Kan inte läsa din blogg. För svag text mot de vita bakgrunden :(
Återkommer senare och kollar om det ändrats. Kram på dig :)

Svar: Nu går det lättare att läsa bloggen.Med vänlig hälsning, Louise
FruWallén

2012-11-15 10:00:13
URL: http://www.bibsan.se/blogg
Bibbi

Snyggt jobbat. Nu kan även jag läsa :-) Ska ta mig lite tid hos dig.
Ha det... :-)

2012-11-29 18:19:40
URL: http://www.bibsan.se/blogg

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0