Bråka med sina barn

Ja finns det ngt värre än att bråka med barnen precis innan lämning?
I mitt hjärta så nej!

Barnen hämtas tidigt idag för Malcolm ska till tandläkaren han har hela tiden ont i tänderna ( ja där också) och har haft det en längre tid så nu är det 3 dej besöket,men vi vill hjälpa honom med allt så kanske vi kan bota huvudvärken ,vi famlar oss fram men vi försöker i allafall. Läkaren som skulle ringa igår ,gjorde såklart inte det!!! Tack så mycket för allt mer arbete doktorn tack tack!!l

Nu till en helt annan sak,jag har ju köpt tatuering har aldrig gjort detta innan vet både vad hur det ska se ut,men orkar inte riktigt med mer värk just nu. Men jag kommer ju tatuera in det käraste jag har såklart Melwin och Malcolm funderar på skuldran,men då ser jag ju inte den själv......ankeln....nja jag vet inte.....tips ngn?

Idag kommer våran goda vän Panda äntligen hem på middag....och en annan väninna kommer hem till lunch så det ser ut att blir en bra dag idag.

Min pappa kommer och lämnar lite saker också. Vad är det med secondhand butiker nuförtiden? Vill enbart ha nya saker?? What!!!
Jag hade ju hoppats på att hjälpa Malcolm till sin samling till en ny iPad han är 600:- ifrån.
Annars tar jag några av jackorna och beger mig ut en mörk kall kväll i Malmö och ger till de som behöver litta värme.....vågar jag det??

Ja så var det ju det där med vikten,jag kommer inte ner det kvittar hur mycket jag håller koll på kosten,jag går så mycket som jag klarar,min kropp stoppar mig tyvärr. What to do??? Ingen som vet ngn som vill sälja en liggande motions cykel hade varit kanon för mig,hade varit ett sätt till mer motion,annars får jag be min man uppfinna en ;-)

Jag tror vi börjar med trappan nu till helgen ,visserligen mitt i allt julstök men vi är ganska så effektiva( ja jag vet jag är väldigt positiv)det kommer inte bli riktigt som jag vill men det kommer nog bli bra ändå bara att jag får fixa litta mer inrednings detaljer.....då på den fronten blir jag inte ledsen. Synd att allt är så förbaskat dyrt speciellt det man vill ha.

Ha en skön dag alla


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0