Fredag du är äntligen här

Ja i det gäller det!
Idag får vi svar från neurologen.
Sedan kommer våran tös Hanna till oss för sedan ska vi styra kvasten mot Landskrona för att titta på idolen Mojje och Tobbe trollkarl. Hoppas han sjunger favoriten "var ligger landet där man böjer bananerna"
Men nu klassas jag säkert som en typisk höns mamma, mina barn sover inte borta så ofta,de har inga problem med det. Men lilla mor sover oroligt när inte hela kyckling flocken är samlad, så lilla mor vaknade av ont i kroppen och kunde inte sova vidare. Men snart är, flocken samlad igen!

Jag och Malcolm pysslade spöken och lite sådant igår som nu hänger i fönstret.

Nu ska jag avnjuta en kopp kaffe och läsa nyheter och bloggar.
Sedan börjar dagen Gry, sjukhus besöket ska vara kl 9 i Malmö.
 
Annars bjuder dagen på vila så vi klarar av kvällen med idolerna.
 
En annan sak som händer idag är att Morgans bror Micke gifter sig,tyvärr kan vi inte vara där,men vi är med i hjärta och tanke. Lycka till!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0