Ge mig styrka

Ja Malcolm är magsjuk så eftersom Morgan är bortrest är jag tar mina mediciner nattetid också fick gossen sova hos mig så jag skulle reagera när han kräkte. Men det kommer ju snabbt så det hann komma både i min och den andra sängen ändå innan jag fick lyft pågen till spannen. Så byta i nu 3dje sängen min kropp fixar det inte . Melwin vaknade av en "olycka"så en säng till. Tvättmaskinen får gå varm hela dagen känns det som.
Morgan kommer hem ikväll och jag vill inte hoppas för det är bara 3 timmar sedan Malcolm kräkte .... Hört de som haft det lugnt i typ ett dygn och sen kör det igång igen! Men varför Malcolm ??? Missförstå mig inte jag vill inte att ngn ska vara sjuk, men han hade ju gärna fått slippa ngt.
Melwin brukar åka på det så det är bara en tidsfråga väl.

Jag och Morgan brukar aldrig få det... Pippar pippar ta i trä

Usch sicket inlägg..... Men en rolig sak är min fina Melwin ägde dansuppvisningen igår han va grym!!!! Ja alla var det såklart .., men min kille som aldrig vågat göra ngt sånt här tidigare han körde järnet!!! Fattar ni min Melwin !!!

Nä nu börjar barnen vakna,och tvättmaskinen har fått vila alldeles för länge haha

Ge mig styrka!!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0