Hopp eller förtvivlan?

Det första som slår mig när läkarna inte hittar ngn orsak till smärtan är förtvivlan!!!! Ännu mer undersökningar!!!!!
Men det sista som lämnar mig är det som kallas HOPP!!

Men varför måste barn må dåligt, vi vuxna har lättare för att hantera vissa saker!!

Men när man som förälder bara kan stå och se på då brister allt....... Sedan kommer en känsla av både förtvivlan ilska och ledsamhet över en när ska ens omvärld vakna?! Detta råkar vara Malcolms vardag men varsågod och byta bara för 12 timmar !!!

Nä nu ska morgon arbetet fortsättas men tro mig det blir en uppföljning på detta idag behöver skriva av mig när jag är själv i lugn och ro

Kram på er


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0