Melwin 7 år

Nu tänker ni säkert att det var ett tag sedan, ja jo det var det men nu kommer det jag länge velat berätta,mitt verk inför denna festen. Om ni inte vet det så älskar jag barnkalas. Till denna gången började ju barnen bli lite större,så jag tänkte när vi går ngn stans på ett stort partaj vill vi inte ha en godispåse vi vill ha en goodiebag. Så jag tog alla mina tankar och krafter och maila alla möjliga företag och det var en hel del som nappade på mitt koncept.Jag tänkte även göra en annan sak,INTE sockerkickade barnen, så jag bakade sockerfria mat cupcakes med bl.a. Bacon och salami=gick hem,samt pizzabullar, till detta morot och gurksticks som man kunde dippa i carlshamns naturella yoghurt med diverse dipsmaker, Malcolm valde att dippa i "gott i maten" ,mums mums tyckte även vi andra. Till dricka fick alla varsin oatly choklad dryck och en MER om man ville ha det. Samt att på varje tallrik låg det en babybel ost. Till dessert blev det oatlys glass i olika smaker med strösel och sås och kex till det. Hade vispat upp go grädde från carlshamn men den glömdes bort så den tog vi dagen efter till dagen efter festen haha. Tro inte att jag inte tänkte ge dem godis men dem fick Jobba för den, Morgan hade gjort en " ganska" (läs hård) Pinata som de skulle slå i sönder för att få sin egna lilla påse med godis, detta var strax innan alla skulle gå hem,så när folket gick fick alla varsin goodiebagfylld med roliga saker. Som bl.a. Sia glass,ricahotell,samsung,ticket,tepe tandborstar,Scan,Branäs ,en personlig sponsor som sponsrar med jibbisar tror jag det heter,sådana man har på sina Foppa tofflor,handels,ytterligare en sponsor som vill vara anonym som lade i skosnören samt dörrskyltar,själva lade vi i såpbubblor och ett kexcoklad! Lyckat lyckat superlyckat! Detta kommer jag göra om,och jag har redan börjat har två sponsorer som inte hann få sina saker levererade till detta kalaset så jag kommer skriva om dem här för till nästa event kommer de läggas i, Build a bear, och Kalles kaviar! Så det ser vi fram emot. Så man kan säga att festen fortsatte hemma med alla pyssel och roliga saker som man fick med sig hem.Kommer sätta in bilder så ni får se lite från Melwins 7 års disco! Oförglömligt på många sätt och vis ;-)
Ett extra stort tack till oatly, babybel och carlshamn som ställde upp för ett lite mer nyttigt och allergi vänligt barnkalas! Och till alla ovannämnda företag för en kanonfylld barn goodiebag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0