Ny operation

Ja fjärde gången gilt eller? Malcolm får ny operations tid för nya rör igen!!!
Väntar på att gastroläkaren ska ringa.....

Med glädje så har Melwin inte hostat som igår utan mer vanligt om ni fattar han är lite förkyld som så många andra. Men han är nu i skolan och blir klok. Lillebror är på dagis och föreläser för sina vänner om rätt och fel hahaha

Själv ska jag vila,blev en jobbig dag hos frissan,har ju så svårt att tvätta håret eftersom jag inte kan få bak huvudet det gör så in i bomben ont....men det finns bara en Fruwallen;-)
Jojjan Jojjan Jojjan tusen tack för att du gör mig så fin och så nöjd varje gång!!! Bästa frisören för alltid!! Det finns bara en Jojjan !!

Så innan jag tar hand om mitt ljuvliga hem tycker jag ta hand om mig själv.....


Ha en underbar dag i det gråa trista vädret

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0