Solen skiner och Länge leve Obama!!

Hurra ännu en gång vinner de god hjärtade!!! I Amerika sitter Obama kvar, faktiskt en enorm lättnad, måtte svenskarna bara rösta vad jag anser är rätt i vårat nästa val, hoppas att de goda vinner här med!!!

Nu till ngt helt annat källaren börjar ta form , halleluja jag mår dåligt och blir superstrressad av allt stök, en dtor anledning är nog för att jag inte kan ta itu med mycket av stöket själv längre. Men idag 2 vändor senare på tippen( fler lär det bli ) så är trycket på mina axlar mindre, vi tänker väldigt långsiktigt just nu eventuellt blir det lite ombyggnation i källaren också allt för att undvika nytt förråds kaos och för att underlätta städningen, så det ser jag fram emot, dock hänger trappan över oss sen måste fixas , men var ska då Malcolm ta vägen ,många saker som måste lösas innan vi kan komma någonstans. Men vi längtar i allafall till cypern!!! Hela vägen till skola och dagis pratade vi om vårat ljuvliga Cypern ,om att det bara är 5 månader kvar!
Jag ska gå på min första bloggmiddag- spännande !!!
Men först ska det julstökas och firas jul och nyår. ser fram emot det!
Malcolm ska bli stor 5 år i februari !!!! Min bebis!!

Hur som helst önskar jag er en bra dag där ute i världen!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0