Söndag och massa annat.....

Ja jo deltävling farsdag! Dessa dagar som bara handlar om att slösa pengar man kan väl hedra sin far än då?!

Min man var en MAN idag,jag mår skit i kropp och huvudet dunkar som aldrig förr,så han lät mig ligga kvar! Sedan fick han låtsas sova för barnen ville sjunga ja må han leva och ge honom godis Melwin köpte igår till honom.


Idag ska de fotas hos fotograf, sedan hem till min far och äta onyttigheter! Malcolm är så glad för morfar gör bara saker som Malcolm kan äta,Malcolm har själv sagt att det är så skönt för hos morfar behöver jag inte fråga hela tiden och vara rädd att det blir fel!
Det är kärlek för min son! Då behöver han inte känna sig annorlunda på ngt sätt!
Ska träffa min fina bror Jörgen idag också.....vissa kramar värmer lite extra speciellt dem från en storebror!

Mitt hår ser ut som kom och hjälp,frissan hann inte ta mig...jag var sent ute och ja Malcolm har tagit all min tid de senaste veckorna.....men men jag får försöka få det att se ta ut ändå på ngt sätt trots en jobbig utväxt ,på tisdag ska det klippas och färgas ....längtar

Melwin var på halloween disco igår,kommer bilder( Malcolm ville så klart också bli målad)

Nä nu får jag sätta fart om jag ska hinna få alla klara och kanske mig själv också till fotograferingen.

Ha en bra dag alla......ja och då får jag väl göra en klyscha speciellt alla pappor!

Kommentarer
Silla

Här köper vi aldrig presenter utan ritar teckningar och gör en god frukost och middag istället och massa barn kramar..

2012-11-11 11:49:13
URL: http://sillas.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0