Tack gode Gud!

Tack gode Gud för att man hittade flickan Anna vid liv!! Där är den största orsaken till att min son inte får gå själv till skolan!
Usch ryser i hela kroppen ,tänk vad som kunde ha hört,och vi vet fortfarande inte om hon blivit utsatt för ngt våld eller ofredande.
Man kan läsa om detta hemska här


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15748483.ab



Idag är det fredag ,den kommer spenderas med utvecklings samtal,simskola och simskola och fredagsmys!
Och ringa specsavers för glasögonen borde komma idag!

Mamma hur många dagar är det egentligen tills vi åker till Cypern? Frågar Melwin
Jag....ca 180 dagar
Melwin- inte länge då alltså?!
Jag nä det beror på hur man tänker
Melwin- men vi tänker att det är snabbt dit
Jag - ja det gör vi!

Så ja det är 6 månader till Cypern,men här hemma tänker vi snabbt....snart dax att packa;-)


Kommentarer
Maya

Ja usch... en förälders värsta mardröm :(
Glad att hon blev hittat hoppas bara att hon inte hann bli utsatt för något mer hemskt!

2012-11-11 10:07:45
URL: http://mayashideout.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0