Tisdag utvecklingens dag

Ja då hade vi utvecklings samtal i morse,allt gick bra och vi berömde även dagis för att allt verkar så lugnt och så bra och att vi ser framsteg hos våran son.och de verkar förstå hans situation väldigt väl,det känns tryggt för oss. Nu har vi en väldigt rak kommunikation så skulle det vara ngt är jag ju den som säger till direkt.

En annan sak hände igår,Malcolm fick nya glasögon,han köpte lego och star Wars kommer bilder ikväll,och när vi står i butiken får han en påse lego med en byggsats till en helikopter och fodralet liknar en lego kloss bara där var lyckan total. Väl hemma sitter han och bygger lego,vilket han gör nästan varje dag, och utropar jag ser vad jag bygger!!!! Älskade Malcolm hoppas detta hjälper dig,så du slipper anstränga dig så mycket.

Idag ska jag förändras ,ser verkligen fram emot det,ska bli så spännande......

Sorteringen fortsätter här hemma,fick sålt byggare Bob klossarna igår men fortfarande annat kvar,ska ta mig till en second hand affär i Limhamn och lämna in mina dam kläder kappor osv.

Sedan ska Melwin prova skridskor idag- hoppas de passar,har inte råd att köpa nya för några ggr användning.

Annars består dagen av det vanliga,hantera smärtan,diska,tvätta plocka undan efter alla andra......

Men en sak är säker det finns bara 1 Fruwallen och det är jag ;-)

Fy vilket trist inlägg men ibland vill man bara skriva lite huller om buller,vem vet jag kanske får rätsida på inlägget ikväll....när jag är förändrad!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0