Brandlarm mm

Idag har det fortsatta med pumpa arbetet,bakat med min lille man(Malcolm) hans egna tårtor, MelwinWallen kompis hemma,och jag ett nytt försök att rosta pumpa kärnor,igår gick brandlarmet då NÅGON rört ugnen så de blidde kol svarta hahaha men vi hade några kvar som vi tänkerbtesta även melon kärnor blandade vi i, gott och nyttigt godis och barnen älskar det!
Sedan kom en kompis till Melwin hem till oss,efter er ska vi fira mormor Asta som blir 85 år !
Underbart väder idag! Hoppas på lite ute vistelse också! Ev så kör vi till ngn kyrkogård också!
men nu ska jag vila för att orka kroppen stor strejkar!
Men jag lovar att jag ska försöka fixa med lite saker jag själv är väldigt stolt över att visa er ikväll!
Trevlig söndag på er!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0