Disco inferno

Discot är över och det gick ganska bra fast en del barn gick basärka gång, så frun i huset fick säga till på skarpen. Live bandet blev uppskattat tack bröderna J för att ni ställde upp för Melwin som var väldigt glad för att ni kom, inte ofta han kramas så se det som en bekräftelse killar. Malcolm fick ha bästisen med sug och de var superduktiga deras vänskap är speciell obeskrivligt när man ser 2 killar av samma skrot och korn vara så speciella för varandra.
Bästavännernas dotter sover över och det har gått riktigt bra.
Dock vaknade jag kl 04.00 av att kroppen gav upp, men jag kämpade för alla mina krafter att jag skulle orka med sonens kalas utan kragen så han slapp dessa frågorna från vännerna på sitt disco! Och jag gör allt för mina barn!
Idag ska lokalen städas, Melwin ska på kalas, vi ska hålla söndag! Men trädgården hade behövt en höst makeover men den får vänta ngn dag till känner jag. Nästa helg är det släkt kalas för Melwin som på torsdag blir våran stora 7 åriga kille! Fattar inte var åren tagit vägen , mycket har hänt sedan den morgonen 18/10 08.40 2005 när han för första gången såg världen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0