Hej hopp

Jag har varit duktig idag,klapp på axeln då ja! Promenerade sammanlagt med lämning och efter åt 41 min och brände 151 calorier. Men rundan borde förkortats ca 10 minuter för jag fick ont,men men nu sätter vi målet vid nissi beach 2013! Bitch e jag ju redan hahaha.
Igår skrev jag ju att änglar finns,och på kort tid har jag "träffat" en börda föll från mina axlar igår och jag är så oerhört tacksam.

Denna veckan består till en del som vanligt av sjukhus besök med lillebror,torsdag ögonkliniken droppar i ögonen osv, fredag läkarbesök inför narkos vid skallröntgen,samt en buköversikt för att se så att dator kapseln kommit ut.sedan på måndag narkos och skall röntgen.......han är tuff min kille,min Malcolm .
Igår hände ett annat fenomen Melwin tog ett kliv in i vuxen världen,han berättade för en vän hur han kände vid en situation,han grät inför mig och sade sedan att innan jag och kompisens mamma pratade villebhan själv säga till sin vän att han blev ledsen. Detta gjordes i telefon och på två minuter så bestämdes det lek och 15 min senare lekte dem somom ingenting hade hänt. de löste sin konflikt och de gjorde det på ett bra sätt,och det är också ett tecken på att deras vänskap har kommit en bit på vägen och mognat och det ör häftigt att se!

Idag är det mer motion så jag ångrade att jag tog ut mig nu för det ska hämtas och lämnas i omgångar idag men det reder sig alltid i slutändan.

Nu ska jag sitta i telefonköer bli slussad mm när man vill få tag i rätt person inom sjukvården- är det inte underbart så säg! Men ha jag är lika envis som telefonkön!

Sköt om er idag!

Kommentarer
Silla

Jätte bra och jätte viktigt att kunna tala om för sina vänner när man blir ledsen.. Ett stort grattis till Melwin.

2012-10-23 09:28:57
URL: http://sillas.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0