Jag lever

Helgen har bjudit på simskolan,kyrkan för Malcolms del sedan släktkalas som gick riktigt bra,Melwin sjöng med kören i kyrkan i söndags,min store fina kille. Prästen bad ju för hela gänget i kyrkan ovh jag fållde en tår när han bad för de barnen som är sjuka,ledsna och rädda,oroliga,barn ska bara vara barn mm minns inte allt men det var så klockrent gick så rakt in i hjärtat på mig!Han beskrev mina känslor så tydligt.För min del har det varit en helg från helvetet inte sovit haft ont mått skit ständigt orolig,försöker acceptera och förstå många saker ex varför just barn ska lida som de gör,när kommer slutet när kan jag och Morgan andas igen? När ska folk ja då menar jag alla! Förstå vad både Malcolm Melwin och vi går igenom med både ett sjukt barn och en sjuk mamma,jag ber inte om medlidande faktiskt bara om förståelse,och medkänsla med min Malcolm mitthjärtas fröjd!

Melwin är stor nu,minns när jag höll mitt underbara barn i min famn,nu e han starkare är vad jag är! Han var lycklig denna helgen härligt att se!

Idag ska huset återställas,tvätten tas itu med och kroppen vila ut!

I veckan kommer jag blogga om spännande och roliga saker,ngt jag själv är väldigt stolt över liksom mitt eget verk kan man säga!

Men nu ska jag fortsätta lyssna på Mikael Wiehe ...........då ska jag strö all min kärlek över dig.....


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0