Onsdag

Ja ska jag summera gårdagen så blev en hel del gjort tråkigt att det inte syns bara.
Fick ett smärre utbrott på förskolan.
Annars var allting bra.
Tittade i vanlig ordning på ung och bortskämd,kan tyvärr inte låta bli. Fick en tanke ska jag låta mina barn bli så nollade och bortskämda så de kan vinna en resa mm?
Hmm nä jag kommer lära dem hur man jobbar och sparar till en egen resa! Jag kommer lära mina barn hur man står på båda sina egna ben,hur man uppför sig på ett arbete,hur man hjälper till hemma vilket de redan 4 och 7 år gamla redan gör!
Men alla är vi olIka så egentligen ska jag ju inte sitta och klaga på hur andra uppfostrar sina barn beteende mm,men en sak är säker jag är oerhört tacksam att våran familj inte funkar så. Här hemma sparar mina båda barn till cypernresan ,alla sina veckopengar,födelsedags pengar,pant pengar mm. Och detta är definitivt inget vi bett pågarna om att göra,men vi har berättat att vi får spara och kämpa för att göra detta. Så de valde uppenbarligen att hänga på,så det dem sparar kommer dem att få växla till euro och lolo och bernie klubb osv så nä vi tänker inte ta deras pengar och ge till resebolaget,tycker det är bättre att göra som vi nu har enats om att göra,dock inget de vet om.
Nä idag står det en sak på listan över saker jag vill reda ut att göra tvätta och städa badrummet,lämnar vägg och badkar till mannen !
Imorgon blir min gosse 7 år fattar inte jag fattar inte att han är så stor!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0