Pysseltävling

Tävlingen för den pysselsugna – en vinnare av Glue Gun 930 och en Inspirationsbok! Du väljer vad du vill pyssla; antingen verktyg till att göra snygga julgranskulor eller din egna dörrkrans till ytterdörren! Länk till tävlingen: http://www.mondoblog.se/emmalous/2012/10/17/tavling-vinn-unikt-pysselverktyg-till-julgranskulor-eller-dorrkrans/ Dremels Glue Gun 930 är en limpistol som har  två temperatursteg. Man kan använda den låga temperaturen till många kreativa hobbyprojekt som tex: scrapbooking, dekorering och färglimning på glas. Den höga  temperaturinställningen passar bättre till mindre gör-det-själv-projekt som tex: limning av keramik, trä, plast och glas. Glitterpatroner och Limpatroner ingår och limpistolen kostar 290 kr. Tävlingen avslutas klockan 20:00 måndagen den 5 november 2012. Såhär tävlar du som har blogg: 1. Tipsa dina vänner om tävlingen, kopiera kursiv text + bild ovan och publicera på din blogg. Glöm inte bifoga tävlingslänk till mig. 2. Motivera varför just du ska vinna! - Pluspoäng till dig som även tipsar om tävlingen på din blogg, Twitter, Facebook eller annat! Såhär tävlar du som inte har blogg: 1. Kopiera kursiv text + bild ovan och tipsa minst 5 vänner per din mejl. Skicka mig en kopia på min mejl som du hittar på min header. 2. Motivera varför just du ska vinna! - Pluspoäng till dig som även tipsar om tävlingen på din blogg, twitter, Facebook eller

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0