Tgif eller?

Hej alla Melwins dag firades på aqvakul,enligt hans önskan och vi hade så mysigt! Men imorse vaknade Melwin med tårar han vill inte att det skulle vara så långt till nästa gång han fyller år! Hmm inte lätt det där för min del hade det gärna fått vara 5 års mellanrum;-)
Om jag inte skrivit det innan så gör jag det nu- jag har iPhone igen !

Sedan till ngt helt annat,min blogg är ett sätt för mig att fått och förmedla mina känslor. Jag mår inte så bra just nu,då menar jag inte smärtmässigt utan i övrigt.är väldigt stressad hela tiden,hjärtklappning ytlig andning mm känner igen detta så väl! Känslan av att vara otillräcklig känslan av att inte klara av samma saker som gamla Louise gjorde. Men jag har tagit mig över detta hinder förr hinder som kallas acceptans, så det är bara att bearbeta sig själv igen,och tro det eller ej men ett av få ställen jag känner frid är tvättstugan! Det klarar jag i allafall av att utföra och där nere är det inget som stör,ingen som vill komma in på mitt kontor som barnen kallar tvättstugan och ingen vill ta mitt jobb ifrån mig här kan jag bara vara med min tvätt och mig själv! Låter ju nästan sjukt men sån är jag!
Idag är det simskolan för killarna imorgon,kyrkan för Malcolm shoppa vuxenkalas ,vila där emellan, söndag Melwin har kör uppvisning på värbygården. Välkommen till cirkus wallen !



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0