Tro det eller ej

Men ingen feber och Malcolm ska på dagis.
Idag strejkar kroppen totalt efter en jobbig gårdag. Men hittade ett bra och snabbt recept på pizzabullar som bl.a. Ska serveras på discot. Så idag ska det bakas och förberedas. Malcolm ska äntligen få gå på simskolan , idag är det Melwin som får stå över vi vågar inte chansa att han reder det till imorgon annars helt enkelt. Nog om hälsa nu!
Disco för 27 barn, hg ser verkligen fram emot det.... Jag är ju en av få som verkligen älskar organisera barnkalas och jag verkar ha fått bekräftelse för Melwin han vägrar ha på Busfabriken , build a bear eller liknande utan han vill att jag och Morgan ordnar det. Så idag ska det förberedas och ha sig. Mest bakningen jag fasar för eftersom kroppen strejkar men det löser sig det också några tramadol extra så löser det sig en stund .
Sköt om er idag och är det ngn som har coola discosaker att låna ut får ni gärna höra av er! Kram kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0