Utkast: Oct. 16, 2012

Lämnat barnen,idag ska vi hämta jultidnings beställningen som ska delas ut till nära och kära,förbereda till vuxenkalas,aqvaqul har Melwin önskat på sin födelsedag ,så en del fixande och trugande,och så klart mitt eviga sorterande,är så ledsen att sakerna jag/vi ville ha till källarförrådet var restnoterade för nu ska det verkligen bli permanent ordning där inne hoppas vi. Melwin är så nöjd med sitt disco och verkar bra för alla barnen också iallafall har många kommit fram och sagt att de har haft jätte kul.

Idag är det ett försök att städa i allafall en toalett ,detta vädret är ingen hjälp till min förverkta kropp. Men strunt i det ni vill ju inte bara sitta och läsa om alla mina ledsamheter. Kom inte på ngt mer givande att skriva idag. Men det kanske kommer.

Kram på er i höstdunklet

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0