Utkast: Oct. 29, 2012

Idag blir det sjukhus för lillebror!
Jag trodde Melwin fick sovmorgon men icke! Enanklockan var inte ändrad så han fick vakna alldeles för tidigt tidigare än vad vi brukar t.o.m men men mer tv tittade så blir han glad hahaha.
Nä undan med maten nu för Malcolm får inte äta, stackaren har inte fått narkos tid för kl 13! Kommer bli mindre kul att ha med honom att göra kan jag säga utan mat!
Melwin ska på teater idag med fritids- skoj att det händer lite roliga saker fast de inte är så många barn,mysigt för de som är där.
Trevlig morgon på er håll tummar och tår för min Malcolm idag!! Gode Gud gör så röntgen inte visar ngt!! Men så att de ändå kan lösa hans problem,många önskningar jag vet! Men han hade behövt hjälp på traven just nu

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0