Appen klyddar som vanligt

Provat lägga upp bilder på bloggen sedan igår em funkar fortfarande inte!känns knappt lönt att betala premium och använda Appen när det hela tiden sk klydda med bilderna, inte så att jag går runt med ipaden hela tiden heller för där ifrån brukar det fungera konstigt nog!
Jag fotade i Appen också så bildern sparas inte ngn stans så bara bekymmer .
Sicket gnäll inlägg haha

Jag var på tjejmiddag i helgen mysigt och välbehövligt att få kräks av sig lite till min fina vän C.

Idag ska Melwin ta med sig en klasskamrat hem som han inte lekt med tidigare ..... Skoj tycker vi och hans nya rum har börjat ta fart, detaljerna kommer komma efter hand den veckan i den takt jag orkar hjärtklappningarna gör mig rent slut.

Ingen operation för Malcolm imorgon , hans krupp och astma ställer till det för mycket den gången för att narkos sk vilja söva honom.vad händer då?! Jo gossen fick jätte ont i fredags kväll men det gick över med smärtstillande så antingen var det en katarr som startat eller tryck efter övningarna på simskolan. Har inte ont nu i allafall så det är ju en tröst.
Ska kämpa på med bilderna lite till men snart sket jag på det! Tips mottages..... Jag har provat med wifi och utan, startat om luren, satt i laddaren.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0