Fredag och tjejmiddag

Idag ska jag på tjejmiddag - ska bli skönt. Att få både skratta och spy galla i goda vänners lag!!

Simning för killarna innan det.
Går riktigt bra för dem båda och Melwin kommer med stor sannolikhet bli uppflyttad,.....
Melwin mår mycket bättre nu både i skäl och på skolan.det har börjat en ny personal som fångade min gosse redan första dagen och gav honom känsla av trygghet och det värmer mitt modershjärta. Berättade detta gör personalen igår att Melwin inte är den som litar på folk i första tapeten du hat fångat honom och han mår bättre nu . Märkte att personalen blev glad och sträckte lite på sig . Tycker det är viktigt att man lyfter det som är bra så de får höra det också.

Snart kommer fönster putsaren så vi kan se ut och jag slipper skämmas för skitiga fönster.

I övrigt består dagen av att försöka tygla hjärtklappningarna och tröttheten som plötsligt kommit över mig dock förståeligt, får inte sova ordentligt på natten vaknar av hjärtats hårda och snabba slag.

Nä nu ska jag läsa bloggar se om det är ngn kul tävling( vinner dock aldrig)

Kram på er


Kommentarer
Tommy

SV: allt är bra här!

Ja jag kunde inte den dagen och blev förfrågade om ett annat bloggmingel för femme av en vän, men det är ju bara för kvinnor, trist! Och när jag försökte fixa så jag kunde komma på minglet med er så var det inställt.. Gah!

Hoppas tjejmiddagen blir bra!

2013-04-12 10:26:24
URL: http://tommytott.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0