Klä av sig första daten på veckan??

Måndag du ljuvliga infinner sig i vanlig ordning!
Rutiner och ordning och reda det gillar vi 5 dagar i veckan i allafall!
 
Ni har undrat var min tatuering sitter,den sitter en bit ovanför ankeln så jag har plats till att göra ngt mer om jag vill det dock inte fler barn namn tyvärr ;-(
 
Måndagen började med katastrof!! Malcolm trillar med cykeln jag ska hjälpà honom upp snubblar över honom så han slår sig ännu mer,brukar bara lyfta upp honom så att han hjälper till själv,nu satt ungen fast i cykeln så jag försökte lyfta allt,höll på att trilla Igen!! Måste både sett väldigt kul men samtidigt hemskt ut för de nyfikna i fönstrena!
Ännu mer pinsamt att förklara allt på dagis så de inte tror det värsta om en varje dag ;-)
 
Tänker på ett blogg inlägg jag läst ang perfekta mammor! Var jag en sådan nu?! Eller en av de allra värsta? Hmm när jag fortsätter tänka så kan detta hända vem som helst så jag är ju inte speciellt märkvärdig bara mer ärlig och säger som det är kanske och inte målar små blåa fina moln på min vardag med barnen, fast igår var den en av de där dagarna man bara läser om! Så igår ingick jag i det fejkade teamet "perfekta mammorna ". Annars ingår jag i "team opeRfekta som gör allt sådär lagom normalt och perfekt", vi som vet att livet med barn inte är en dans på rosor vi som vet och vågar visa hur in i bomben jobbigt det kan vara"
 
Så nu fick jag avreagera mig lite på det också. :-)
 
Idag ska jag på date!! Ser så fram emot det,jag funderar på att klä av mig redan på första daten,vad anser ni om det?
Det är en riktig hunk en riktig maskin jag ska tväffa,värsta tvättbrädan har han runt hela kroppen,ger en renande känsla.......gissa vem jag ska dejta?? Det är en kändis och alla som läser mig blogg vet vem det är!!!!
 
Hej hopp på er

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0