Lugnet och en vision om en framtid

Var hos frissan igår,har dock ingen bild men fåmält låta ngn fota mig ikväll-nöjd som vanligt!
Tid till slingning och ny klippng. Inför Cypern är bokad!

Idag var det möte på skolan! Enade gick vi dit,Melwin fick vara med och våran kille är en tapper kille trots 5 vuxna runt honom vågade han prata och beskriva till stor del om sin situation. Tappert gjort och jag blev varm i hjärtat och stolt över att han äntligen vågade stå på sig för den han är.
Han litade på föräldrar när vi sa att vi fixar detta-en milstolpe på vägen! En plan är gjord för Melwins välmående och situation och jag är positivt överraskad och det kan bara bli bättre för sämre går inte.

Så idag känner jag mig 5 kilo lättare och ser framtiden lite ljusare än jag gjorde igår.

Har lite sysslor att ta itu med också idag......så det är en vanlig dag fast jag tycker solen skiner lite extra på värbyängen 83 och dess superskitiga rutor! Dax att ringa fönster putsaren idag också tycker jag.

Sköt om er lova det. Kram Louise

Kommentarer
Silla

Underbart... Verkligen strångt av M att beskriva.
O bra av skolan att ta tag i det..
Önskar M all lycka..

2013-04-03 09:54:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0