Endast mamman är vaken

När jag vaknade undrade mina man vad klockan var 05.50. Louise sov om killarna har ju läkar tid först vid nio draget. Oj hade jag rent glömt! Är jag en hemsk mamma då?! Låter dem i allafall sova längre än till 06.30 utan jag kan njuta av mitt kaffe i lugn och ro. Hoppas verkligen att min kropp vill samarbeta med mig idag så jag orkar med mässan,vill så gärna dit speciellt efter igår när det var vår i luften! Malcolms ena läkare ringde igår och jag var så överlycklig när jag berättade att tabletten betablockeraren funkar!!!! Han har inte ont mer!!!! Ett steg i rätt riktning! Helgen är fullsmockad,inget emot alla kalas vi ska hinna till men hatar ha en fullsmockad helg så det inte finns utrymme för annat! Just nu känner jag mig splittrad i själen! Hjärtat har jag väl på rätta stället hoppas jag men känslorna är blandade. Men två saker gör mig lycklig Malcolms ena värk är bättre, Melwin var en glad och lycklig kille igår. Det värmer mitt moders hjärta! Ger mig en känsla av hopp!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0