Ge mig styrka

Ja det behöver jag för att kämpa med min 7 åring som inte mår så bra! Ge mig styrka att förstå vad det är som är fel,ge mig styrka att klara av att styrka mitt barn,ge mig styrka att orka de hårda orden och slagen,ge mig styrka för jag måste vara stark för mitt barn!
 
Idag ska jag hälsa på min Laila, sedan ska jag fixa förnödenheter på stället jag hatar över allt annat! IKEA!! Men jag Vet vad jag ska ha så jag har siktet inställt från början! Inga utsvävningar!
 
Jag kämpar även på med min kondition försöker gå så raskt jag klarar utan smärta och ta längre promenader när att jag Känner arr jag reder det,och det har gett literesultat tycker jag allt. 
 
Igår beställde jag lite bikinis från Ellos ca 90 dagar till Cypern nu ju!! Läääängtar snart packat resväskorna hahaha.
 
Nä nu disk ,sedan en varm avslappnande dusch sedan ska jag försöka åka buss till Malmö .
 
Puss på er

Kommentarer
Silla

Att gå är braför själen du är jätte duktig..
Ja vad ska mansäga om sonen, jag hoppas att han kommer att må bättre snart.. All lycka till honom och er..
Härligt med resa förstår att du längtar jätte mycket..
Kram

2013-02-07 09:24:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0