Hej hopp

Igår var ingen bra dag för mig, så idag kommer jag göra klart alla mina blogg inlägg dock inte nu direkt på morgonen. Malcolm har varit hemma i två dagar ,magen denna eländiga magen,men nu med mer tarmreglering är allt bra igen. Och det var jubel och applåder när han fick komma till dagis och fröken I hade saknat honom.
 
Hur som haver idag får man spotta i Nävarna för vi måste baka till alfons kalaset som är på lördag. Alla kakor får jag baka utom alfons kakorna(syltkakor) det ska våran egen alfons göra ;-)
 
Annars är allt som vanligt hos Wallens, krämpor,stök och bök blandat med andas skojigheter och tokigheter. 
Testade den nya glassmaskinen igår,kanelglass blidde det- super duger gott!!!
 
Nu ska jag stoppa i en maskin tvätt,sätta en deg sedan göra det  min kropp vill=ingenting VILA.
 
 
Vet ni vad idag är en ny dag, imorgon  är en annan dag,var rädda om varandra för livet är kort och skört.
Jag vet precis hur jag mådde för exaktfem år sedan, och det var inte bra vad jag inte visste då var att jag ådragit mig en havandeskapsförgiftning. Och ngn dag senare kom lillebror ut med akut snitt ......men den berättelsen har ni säkert läst om innan och lär få göra det många ggr till. För på lördag är det fem år sedan vårt sista underverk föddes!
 
 
 

Kommentarer
Silla

Ohh det visste jag inte.. Det åkte jag också på för 5 år sedan..
My fick ligga inne i nästan en vel månad..
Hemska tid och jag var så rädd att hon inte skulle klara sig..
Kram

2013-02-13 08:44:30
URL: http://sillas.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0