Jag är tillbaka

Har och har haft mycket strul med mina bilder jag tjatat om att jag vill ha upp på bloggen. Men jag ska lyckas på ngt sätt.
 
Annars har det hänt massor. Malcolm har fyllt fem år och haft vuxen kalas i alfons Åberg tema.
Dagen efter valde han att åka till aq va kul och build à bear.
Idag fick han sin fem års spruta. En era tog slut idag,sista gången påBVC . Kommer sakna våran underbara sköterska som vi haft många givande samtal med under årens gång.
 
Melwin mår skit! Vill inte gå till skolan. Det påverkar hela hans humör och beteende. Men han samlade sitt mod och berättade själv för sin lärare igår att han inte ville gå till skolan. Så vi kämpar på med våran kille.
Han och Morgan blev medbjudna till Vallåsen i söndags av en fin vän!melwin har aldrig åkt skidor så det resulterade i Melwin fick frispel för att han inte lyckades men efter lite utbrott och jävlar anamma så åkte han bra i backen.
Morgan är bortrest i två dagar så jag ska kämpa på själv för att få killen att återfå sitt självförtroende,och min glada Melwin ska komma tillbaka .Det gör ont i mig att se hur han mår,det påverkar hela familjen negativt.
 
Veckan kommer bestå av att sortera saker i backarna jag fått köpt så det blir ordning i källaren igen.
på torsdag blir det hus och hem mässan. Längtar så till våren att få fint där ute och plantera lite nytt,barnen gillar också det. Dem ska följa med så jag hoppas att de har någotsånär kul för det skulle finnas lite för barn också där. Fotar med mobilen så jag lovar att det kommer bilder;-)
 
Kommer sätta in massa bilder idag. Blir i lite fel tid men ni kommer nog hänga med ändå tror jag.
Kram på erdiv>

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback