Kan jag fylla år idag?

Haha Malcolm Malcolm inte på riktigt,nä men på låtsas fast alla tror det är på riktigt. Killen vaknade kl 6!!!!!! Lite för taggad för kalaset enligt mor. Hur som haver kroppen sökte mig igår innan kl 20 låg jag däckad med Malcolm vaknar flera ggr i natt och nu i morse av min förbannade nacke och huvudvärk,men icke att den ska vinna över mig idag( även om det känns så) Malcolm fyller ju år på låtsas ska ha piratkalas och kalas utan mamma vad är det?! Försöker kicka kroppen med kaffe och frukost och en bunke piller.
Så nu är det dax att köra till killehuset snart och förvandla det till en sjörövarkula! Ett piratnäste you name it!
Så hej hopp visar bilder sedan

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0