Ojojoj

Malcolm är hemma idag IGEN! Magen strular,huvudet mår inte bra mm alltid är det skit!! Men han var en glad skit när vi firade piratkalas med hans bästa vänner och dagis kompisar.
Det bjöds på massa skoj och många skratt......lovar att sätta ihop ett bildkollage av detta,hoppas jag reder det ikväll( är mindre teknisk med system kameran så mannen får rycka in)

Igår fick vi hem våran glassmaskin som jag beställt i smyg så i em ska det göras glass i stora lass hos oss.

Melwin gick med stor förväntan till skolan idag de skulle på utflykt till kockumsfritid och åka skridskor ,var aningen nervös för han kan ju inte åka. Men här hemma påminner vi ofta om de orden en av hans simlärare en gång sa till Melwin och som verkligen berörde Melwin
" du är väl inte här för att du kan utan för att kunna lära dig"
Och Melwin förstod verkligen innebörden av detta så med en termos oboy i väskan och en mannafrutti och ett äpple var han redo att anta utmaningen .

Nä nu ska jag och Malcolm göra ngn nytta bestiga ett berg kanske,tvättberget!! Har en känsla av att jag får göra det själv hahaha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0