Somliga går med trasiga skor och trasiga hjärtan....

Sitter och ler, är så lycklig jag har världens finaste barn även de kan vara jobbiga, snutiga mm men de är mina barn dvs perfekta i mina ögon haha. Malcolm leker med alla fina saker han fick av sina vänner , min lille påg, våran kämpe!!!
Många gånger redan i år har mitt hjärta brustit för mina pågar min svärmor, min man och en del andra. Men det är familjen som gör en hel igen och hjälper en upp varje gång man faller!

Och när jag ser på mina barn så ser jag På dem med stolthet!
Ja jag sitter här och blir djup och sentimental en söndag morgon! Är det åldern mån tro?
Haha nä idag ska det röjas och städas både här och i killehuset, sedan till farmor och sen på kalas.
Så nu laddar jag i soffan med piller iPad och två koppar kaffe sedan blir det frukost hos Wallens !


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0