Utkast: Feb. 14, 2013

Och i goodiebagsen låg det massa skojigheter
Scandic la i pysselhäfte,eget pussel man kunde måla+kritor samt ett fint memoryspel i tygpåse och fina så bags och jag fyllde med alla sakerna,Build à bear var med och la ritmallar,reflexnalle,nyckelknippa,nalleros. Bonniers la en bok,ballonger.glasögonmagasinet reflexväst samt värdecheck,valio penna och reflex,barnens scen rabatt biljett gå 2betala för 1 samt program,weibulls gav alla en fröpåse,pepsodent gav tandkrämstub,finnlines jättefina hörlurar,piggehlin resebyron vattenflaskor och ett häfte ,skånetrafiken gav reflexer,min bio gav alla barnen en veckas gratis bio på sin App MIN BIO, ett företag i Göteborg som heter Allergeko gav alla barnen "bra godis" som är gjort på frukt utan massa tillsatser alla fick russin,klubba och kolor av dem med sig hem samt fina nyckelringar i trä. Hade även lo/ handels reflexer och stressbollar som åkte ner i.

Själv är jag vääääldigt nöjd med denna goodiebagen!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0